Ile kosztuje pozycjonowanie strony firmy budowlanej?

W dzisiejszych czasach każda firma potrzebuje reklamy, aby móc przetrwać na rynku i pozyskiwać nowych klientów. Kiedyś mogliśmy reklamować się za pomocą plakatów oraz ulotek reklamowych, a w dzisiejszych czasach najczęściej korzystamy z promocji w internecie. Sieć ma dla nas znacznie większe możliwości i może stać się głównym źródłem utrzymania działalności biznesowej.

Jednak nie jest łatwo, aby utrzymać wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, ponieważ konkurencja jest również bardzo duża i niektóre firmy walczą ze sobą o naprawdę bardzo drogie frazy kluczowe. W tym krótkim artykule opiszemy proces pozycjonowania, a także sprawdzimy ile kosztuje pozycjonowanie strony firmy budowlanej.

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania stron internetowych?

Pozycjonowanie strony internetowej to kluczowy element, kiedy chcemy uzyskać mnóstwo wartościowego ruchu z wyszukiwarki Google oraz innych wyszukiwarek. Zazwyczaj, kiedy nasi potencjalni klienci wpisują już różne frazy w Google, to znaczy że mają konkretny problem i możemy dostarczyć im odpowiednich informacji, produktów lub usług, aby im pomóc. W ten sposób możemy dostarczać odpowiedni rodzaj butów dla dwuletnich dzieci albo specjalne pokarmy dla rybek lub prowadzić sprzedaż opon.

Za pomocą stron internetowych możemy również informować naszych klientów o usługach. Wiele firm budowlanych w trakcie wykonywania konkretnej czynności montuje film, aby pokazać jak to jest wykonywane. Bardzo często firmy budowlane mają różnego rodzaju artykuły pisane przez copywriterów, ale również nagrane filmy poradnikowe. Ważne, aby pozycjonować się od razu na eksperta w swojej branży i pozyskiwać klientów, którzy potrzebują naszych produktów lub usług. W tym właśnie pomoże nam dobra firma SEO, która zna się na pozycjonowaniu stron od wielu lat i pomogła już wielu klientom osiągnąć niesamowite rezultaty.

Dlaczego tak wiele osób decyduję się na SEO?

Każda agencja reklamowa doskonale wie, że im mamy wyższe wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google, to tym więcej przez naszą stronę przepływa klientów. Każdego dnia na nasze strony internetowe może trafiać dziesiątki lub nawet setki potencjalnych klientów. Kiedy prowadzimy przez długi okres czasu swoją stronę internetową i mamy wiele artykułów pomocnych dla swoich klientów, to możemy osiągnąć nawet kilkadziesiąt wizyt miesięcznie. Najlepsze serwisy są odwiedzane przez kilkuset tysięcy odbiorców w miesiącu, a najlepsze posiadają stałych czytelników w milionach.

Jednak kiedy potrzebujemy klientów, to musimy poszukać konkretnych fraz, na które będziemy się pozycjonować. Jeżeli nie wiemy od czego zacząć, to dobrze jest od razu poradzić się specjalisty, który wykona dla nas przede wszystkim analizę strony i pomoże nam wybrać najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania. Dodatkowo wykona on nam optymalizację serwisu, która jest niezbędna, aby uzyskać wysokie pozycje w Google.

Dobrze jest również postawić na stałe pozycjonowanie strony, ponieważ kilkumiesięczne działanie może nam pomóc uzyskać wysokie wyniki na konkretne frazy, ale przy dużej konkurencji możemy ich nie utrzymać. Warto więc na stałe przeznaczać część pieniędzy zarobionych w firmie na ponowną inwestycję w reklamę i pozycjonowanie strony internetowej. Od wielu czynników zależy to, ile zapłacimy za pozycjonowanie strony internetowej. Wielu klientów zapytuje, ile kosztuje pozycjonowanie strony firmy budowlanej albo ile kosztuje pozycjonowanie strony firmy transportowej, ale zawsze wszystko wyceniane jest indywidualnie i cena końcowa jest zawsze inna.

Czy warto długofalowo pozycjonować serwis internetowy?

Zawsze końcowy efekt, jaki będzie miało pozycjonowanie strony internetowej, zależy w głównej mierze od umiejętności i wiedzy pozycjonera. Okres, w jakim będziemy oczekiwać na pierwsze efekty, będzie zależeć głównie od tego, w jakiej branży działamy oraz od konkretnej strony internetowej, którą posiadamy. W niektórych przypadkach możemy zauważyć wzrost ruchu na stronie internetowej już po około tygodniu, ale w niektórych przypadkach może to być zauważane dopiero po kilku miesiącach. Jednak kiedy stawiamy na firmę, która ma uznanie na rynku i doskonale wie jak zajmować się pozycjonowanie strony, to efekty będą dla nas przede wszystkim długotrwałe. Takie rozwiązanie pomaga nam stale wyświetlać strony w wynikach wyszukiwarki na określone frazy.

Każdy przedsiębiorca dobrze wie, że z ruchu generują się klienci i im więcej ruchu dostarczamy do naszych stron internetowych, to tym większą uzyskamy sprzedaż. Pierwsze 10 miejsc w wynikach wyszukiwania to najczęściej odwiedzane miejsca przez osoby, które wpisują daną frazę w wyszukiwarce, więc jeśli nie będziemy się tam wyświetlać, to mamy marne szanse, aby pokazać się jakiemukolwiek klientowi. Dlatego tak ważne jest to, aby zdecydować się na pozycjonowanie i stale pozyskiwać wartościowej ruch i nowych klientów do swojego biznesu.

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

Niezależnie od tego, czy mamy pozycjonować stronę firmy budowlanej, czy też stronę firmy transportowej to zawsze musimy wykonać kilka konkretnych działań. Przede wszystkim pozycjonery zaczną od wprowadzenia na stronie internetowej wszystkich kodów, a także zajmą się jej rozbudową oraz stworzą wersję mobilną, która bardzo ważna jest dla użytkowników korzystających z Internetu na tablecie oraz telefonie. Następnie przejdzie on do optymalizacji całej strony internetowej, a także do sprawdzenia tekstów znajdujących się w witrynie. Dopiero później zajmie się linkowaniem wewnętrznym oraz zewnętrznym. Taki rodzaj zmian powinna przeprowadzić tylko i wyłącznie osoba, która ma specjalizację w pozycjonowaniu, ponieważ osoba bez wiedzy mogłaby uszkodzić stronę i obniżyć jej pozycję w wyszukiwaniach Google.

W pozycjonowaniu nawet drobiazgi mają bardzo duże znaczenie i w niektórych sytuacjach trzeba również frazy kluczową umieścić w tytule obrazka. Również po ostatnich zmianach przeprowadzonych przez Google, które nastąpiły w 2014 roku, obecnie każda strona, która ma szyfrowanie https, ma lepsze wyniki w wyszukiwarce Google. Przede wszystkim zostało to wprowadzone dla użytkowników internetu, aby mieć pewność, że strony są bezpieczne. Oczywiście Google zawsze będzie promować strony, które mają odpowiednie zabezpieczenie i na każdej stronie powinniśmy wprowadzić szyfrowanie https, jeśli chcemy uzyskać wysokie pozycje w Google.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony firmy budowlanej? Na cenę ostateczną ma wpływ wiele czynników. Każda strona jest inna i należy przeprowadzić inne działania. Najlepiej jest oddać stronę do analizy i wtedy uzyskamy pełny kosztorys, wraz z planem pozycjonowania.

Dostarczył: Marek Masalski

Dodaj komentarz